Популярные направления TEZ TOUR:
  • всі країни
  • Summer
  • Все включено
  • Гірськолижні
  • Екзотика
  • Екскурсійні
  • З дітьми
  • Зима
  • Пляжні

Страхування

 

Європейське туристичне страхування   Надійний страховий захист туристів компанії TEZ TOUR забезпечує Страхова компанія "Європейське туристичне страхування".
  Страхова компанія "Європейське туристичне страхування" - єдина в Україні страхова компанія зі спеціалізацією в сегменті туристичного страхування і є однією з провідних міжнародних компаній туристичного страхування. Асистуючою компанією, яка 24 години на добу в будь-якому куточку земної кулі, надає весь спектр страхових послуг закладених в програми страхування, є найбільша асистуюча компанія в світі "Euro-Center Prague".



Які послуги включає Ваш поліс стандартного (обов'язкового) страхування

Поліс за Стандартною (обов'язковою) програмою страхування туристів Страхової компанії "Європейське туристичне страхування" включає в себе наступні, обов'язкові для подорожуючих, послуги страхування (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку):
 
    - Відшкодування медичних витрат на діагностування та лікування від COVID-19;
  - Невідкладна допомога на місці виклику;
  - Лікування в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах;
  - Транспортування наземним транспортом Застрахованої особи до лікувального закладу;
  - Компенсація витрат у разі самостійного придбання в аптеці призначених лікарем медикаментів;
  - Невідкладна стоматологічна допомога;
  - Компенсація вартості послуг телефонного зв 'язку з приводу повідомлення про страховий випадок та інше;
 
Страхові суми по Стандартній (обов'язковій) програмі страхування на кожного туриста:
  По страхуванню Медичних витрат (Програма страхування "B") складає - 50 000 $
  По страхуванню від Нещасного випадку складає - 5 000 $
  Франшиза – Відсутня


Що робити, якщо в поїздці Ви захворіли:

  При настанні страхової події, яка вимагає медичної допомоги (внаслідок нещасного випадку, захворювання, нанесення шкоди третім особам) Вам необхідно:

  Зв'язатися з цілодобовим центром допомоги Асистуючої компанії за номером екстреного виклику:
  (також номер екстреного виклику зазначено у Вашому страховому полісі)
 

+420 221 860 652 або по e-mail: help@euro-center.com

  Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією або ситуація вимагає прийняття негайного рішення, пов'язаного з необхідністю одержання невідкладної медичної чи іншої допомоги, необхідно самостійно звернутися до найближчого медичного закладу або до лікаря за допомогою та:
- Обов'язково пред'явити Ваш страховий поліс (Пам'ятку);
- Оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні та інші послуги;
- Отримати у лікаря чеки, квитанції і т.п. належним чином оформлені документи, що підтверджують факт захворювання і суму медичних витрат;
- Подати заяву в Страхову компанію про виплату страхового відшкодування та документи, передбачені умовами страхування.

  У разі стаціонарного лікування необхідно обов'язково повідомити Асистуючу компанію та узгодити витрати протягом 48 годин з моменту госпіталізації або амбулаторного лікування, але обов'язково до моменту оплати послуг..

Вікові надбавки

  За Стандартною (обов'язковою) програмою страхування туристів (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку), для застрахованих туристів у віці понад 65 років застосовуються додаткові надбавки за вік. Вікові надбавки є підвищувальні коефіцієнти, які залежать від віку туриста.

Доплати за Стандартною програмою страхування з урахуванням вікових надбавок (з урахуванням комісії агентства):

Вік туриста Стандартна програма страхування
(Доплата за добу)
0 – 64 років Включено до вартості туру
65 – 70 років (у полісі  "P1") 62 грн.
71 – 75 років (в полісі  "P2") 123 грн.
76 – 80 років (в полісі  "P3") 184 грн.
Понад 81 рік (в полісі  "P4") За запитом

Додаткові види страхування

  Окрім Стандартної (обов'язкової) програми страхування туристів (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку), можливо включити в поліс додаткові програми та/або послуги страхування:

  Страхування витрат у разі скасування або переривання подорожі

  Страхування від невиїзду (скасування поїздки) - страхування фінансових ризиків пов'язаних з відмовою або перериванням туристичної поїздки, що дозволить Вам уникнути фінансових втрат в разі неможливості відправитися в поїздку або дострокового її переривання.

Страховими випадками вважаються:
  • Отримання травми, в .т. ч. внаслідок воєнних дій, або раптове захворювання, в тому числі на COVID-19, які вимагають стаціонарного або амбулаторного лікування Застрахованої особи, або члена її сім’ї, або супутника;
  • Знищення нерухомого майна застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих, протиправних дій третіх осіб, або внаслідок застосування воєнних дій з боку агресора;
  • Смерть Застрахованої особи або члена її сім’ї, або супутника, в т. ч. внаслідок воєнних дій;
  • Неотримання в’їзної візи Застрахованою особою або ким-небудь із членів її сім’ї, або супутником, які здійснюють спільну подорож разом із Застрахованою особою;
  • затримка видачі візи;
  • Видача візи Застрахованій особі, або члену її сім’ї, або супутнику на інші терміни, ніж подавалося клопотання;
  • Викрадення у Застрахованої особи, або члена її сім’ї, або супутника, які разом відбувають у подорож, проїзних документів (квитків), закордонного паспорта, водійського посвідчення або інших документів;
  • Запізнення на рейс для здійснення заброньованої подорожі у зв’язку із нещасним випадком, дорожньо-транспортною пригодою чи поломкою громадського транспортного засобу (крім таксі), на якому Застрахована особа прямувала до аеропорту (вокзалу);
  • Отримання повідомлення про призов Застрахованої особи у Збройні сили України для проходження військової/альтернативної служби під час мобілізації або для участі у військових зборах в період запланованої подорожі, про що Застрахованій особі не було відомо до укладання Договору страхування;
  • Скасування подорожі внаслідок затримки понад добу або відміни авіарейсу до місця запланованої подорожі з вини авіаперевізника, якщо про це стало відомо не більше, ніж за 24 години да часу відправлення рейсу, або у зв’язку із закриттям кордонів країни, про що не було відомо до дати оформлення пам’ятки;
  • Збої, відмова в роботі машинного обладнання та інші непередбачені технічні несправності із засобом водного транспорту (лайнер, теплохід), подорож (круїз) на якому була заброньована та оплачена;
Страховими випадками також вважаються події, що відбулися під час подорожі:
  • Смерть, травма або раптове захворювання, що вимагають лікування Застрахованої особи або члена її сімї, або супутника;
  • Відмова у в’їзді в країну призначення Застрахованій особі, або члену її сім’ї представниками органів влади країни призначення, якщо така відмова мотивована підозрою органів влади країни подорожі на незаконну трудову міграцію таких осіб або підозрою наявності у них захворювання на COVID-19, якщо цей діагноз буде лабораторно підтверджений висновком ПЛР- тесту в Україні, який в свою чергу має бути пройдений не пізніше 3 (трьох) днів після повернення до місця постійного перебування (проживання);
  • Знищення нерухомого майна застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих або протиправних дій третіх осіб;
  • Збої, відмова в роботі машинного обладнання та інші непередбачені технічні несправності із засобом водного транспорту (лайнер, теплохід), подорож (круїз) на якому була заброньована та оплачена;
Вартість послуги становить 300 грн. за одного туриста.
 
  Страхування від невиїзду починає діяти за 180 днів до початку туру і діє тільки на території України (незалежно від громадянства)

  Договір страхування від невиїзду укладається не пізніше, ніж за 2 календарних дні до дати початку туру (не рахуючи дату вильоту і тільки для нових заявок).

  За вже створеними заявками можна додати послугу страхування від невиїзду не менше, ніж за 15 днів до заїзду.
  На страхування не приймаються туристи віком старше 80 років (станом на дату початку подорожі).

Що робити, якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку:

  Якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку з однієї з перерахованих вище причин, а також у випадках, коли Ви змушені перервати вже розпочату поїздку, будь ласка, якомога швидше, протягом 24 годин з моменту настання страхової події (без урахування вихідних і святкових днів) повідомте в СК «Європейське туристичне страхування» про страховий випадок:

  - по телефону: +38 044 299 78 87 (пн.-чт.: 09:00-18:00, пт: 09:00-17:00)
       або
  - електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua
       або
  - скористатися сервісом Страхове відшкодування онлайн

  Для отримання страхового відшкодування Вам необхідно направити до страхової компанії за адресою: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071, Київ, Україна,«Європейське туристичне страхування» наступні документи:
    - заповнений бланк Заяви на відшкодування
    - оригінали та копії необхідних документів зі СПИСКУ ДОКУМЕНТІВ для отримання страхового відшкодування

  При цьому, будь ласка, зверніть увагу, що виплата страхового відшкодування може бути проведена тільки після отримання оригіналів Ваших документів.
 

  Страхування багажу

  Страхування багажу - забезпечить Вам компенсацію витрат на придбання речей першої необхідності в разі тривалої затримки багажу, компенсацію шкоди заподіяну багажу внаслідок псування під час перельоту, крадіжки, втрати, або через помилкове перевезення в іншу країну, а також у результаті багатьох інших причин.

  Страховими випадками по Страхуванню багажу є збитки в результаті наступних подій:
    - втрата, викрадення або пошкодження в процесі перевезення, коли багаж передано під відповідальність перевізника;
    - запізнення багажу на термін понад 6 години з моменту прибуття в країну тимчасового перебування;
    - втрата за кордоном документів, необхідних для повернення в країну постійного проживання;

  Страховий захист діє тільки щодо багажу, який:
    - переданий під відповідальність перевізника;
    - переданий на зберігання в камеру схову в готелі;
    - перебував у закритих номерах готелів;
    - перебував у закритому транспортному засобі (за кордоном), який обладнаний сигналізацією і залишений на автостоянці, що охороняється, або в гаражі;
    - був як ручна поклажа у разі подорожі у складі туристичної групи транспортним засобом перевізника, передбачений договором про надання туристичних послуг.

  Доплати до Стандартної програми страхування з урахуванням опції "Страхування багажу" (з урахуванням комісії агентства):
Страхова сума (на кожного туриста) Доплата (на добу за кожного туриста) Франшиза
500 $ 21 грн. 10 %
Що робити при втраті або пошкодженні багажу:

  При настанні із застрахованим багажем події, що має ознаки страхового випадку необхідно:
    - негайно, як тільки буде виявлено факт втрати, повного або часткового пошкодження багажу, а також запізнення, повідомити про це посадових осіб перевізника, готелю, транспортної організації, якщо багаж був переданий під його відповідальність (у всіх інших випадках - до місцевих правоохоронних та інших офіційних органів, шляхом подання письмової заяви про втрату, повного або часткового пошкодження багажу);
    - отримати документи підтверджуючі факт втрати (пошкодження, запізнення багажу) від зазначених установ;
    - протягом 24 годин з моменту настання страхового випадку повідомити про це в СК "Європейське туристичне страхування" за телефоном:+38 044 299 78 87 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю - до 17.00) або електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua (цілодобово).

Максимальна програма страхування

Максимальна програма страхування включає в себе, крім обов'язкових для подорожуючих послуг страхування (Медичні витрати та Страхування від нещасного випадку), такі додаткові ризики:

    - оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії, захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп'яніння;
    - оплата вартості гіпербаричної терапії (барокамера);
    - компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо);
    - відшкодування збитків за нанесення шкоди життю і здоров'ю, а також майну третіх осіб;
    - відшкодування збитків за ненавмисне пошкодження взятого на прокат спортивного інвентарю;
    - оплата послуг адвоката і перекладача для захисту прав під час адміністративних процесів;
    - оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
    - організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.

 
Страхові послуги та суми за Максимальною програмою страхування на кожного туриста:
  Медичні витрати (Програма страхування "В") - 50 000 $ (Франшиза –Відсутня)
  Страхування від нещасного випадку - 5 000 $
  Страхування цивільної відповідальності - 50 000 $ (Франшиза – 10%)
  Включена опція Активний туризм

  Доплати за Максимальною програмою страхування (з урахуванням комісії агентства):
Вік туриста Доплата (на добу за кожного застрахованого)
0 – 64 років 144 грн.
65 – 70 років (в полісі "P1") 144 грн.
71 – 75 років (в полісі "P2") 144 грн.
76 – 80 років (в полісі "P3") 145 грн.
Понад 81 рік (в полісі "P4") За запитом
Контакти

ПрАТ "Європейське туристичне страхування"
Адреса: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071 Київ, Україна
тел.: +38 044 299 78 87 (пн.- пт. 9:00-18:00)
e-mail: info@eurotravelins.com.ua
www.eurotravelins.com.ua
 

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій. Детальніше
Приймаю