Популярные направления TEZ TOUR:
  • всі країни
  • Summer
  • Все включено
  • Гірськолижні
  • Екзотика
  • Екскурсійні
  • З дітьми
  • Зима 2021/2022
  • Пляжні

Трансфери

Вартість трансферів вказана в описі кожного готелю в розділі «Примітки».

При бронюванні наземного обслуговування (проживання + трансфер) дата трансферу повинна відповідати фактичній даті та часу прильоту/вильоту рейсу.

 
Важливо! Просимо взяти до відома, що в поточній ситуації пандемії у зв'язку зі значним скороченням кількості рейсів внутрішніх а/л (domestic), більшість готелів, в яких передбачені трансфери як на рейсах внутрішніх а/л (domestic), так і на гідролітаках (sea plane), в цей час здійснюють трансфери лише на гідролітаках. У зв'язку з цим, перед бронюванням трансферів на рейсах внутрішніх а/л необхідно попередньо запитувати, чи може готель надати даний тип транcферу.

Трансфери на Мальдівських островах

На Мальдівських островах трансфери індивідуальні та надаються виключно самими готелями.

Індивідуальний трансфер на Мальдівах передбачає слідування в готель з можливою підсадкою інших туристів, з можливою посадкою на островах на шляху слідування і не передбачає наявності супроводжуючого гіда.

Доступні такі види трансферів:

  • sea plane - гідролітак;
  • domestic/air/plane – літак внутрішніх авіаліній;
  • speed boat – швидкісний катер;
  • dhoni – місцевий човен доні;
  • car – автомобіль/автобус (*лише в аеропорту для готелю Hulhule Island Hotel та міських готелів у Мале).

Приватний трансфер (без підсадки інших туристів і без зупинок на островах на шляху слідування) позначається як Private Transfer або VIP Transfer. Даний вид трансферу доступний за запитом (під час бронювання готелю!) За додаткову плату практично у всіх готелях, за винятком готелів з перельотом на внутрішніх авіалініях. Поміняти тип трансферу в аеропорту Мале по прильоті - неможливо!

Після виходу із залу прильоту в аеропорту Мале туристів зустрічає представник TEZ TOUR (жовта уніформа/табличка TEZ TOUR), який направляє їх далі до представника/стійки готелю. Далі представник готелю супроводжує туристів на трансфер.

Прохання врахувати, що час очікування трансферу в заброньований готель може бути понад 2 години. Всі трансфери, як правило, комбінуються під прильоти кількох міжнародних рейсів.

Важливо! Трансфери на гідролітаках (sea plane) здійснюються тільки у світлий час доби (з 6-6: 30 ранку до 16-16: 30).
Для стикування трансферів на гідролітаках з міжнародними рейсами приліт в Мале повинен бути не пізніше 14:30-15:00/зворотний виліт з Мале не раніше 9:30 ранку.
Трансфери на внутрішніх а/л (domestic/plane/air) здійснюються приблизно з 6-6:30 ранку до 23:30-24:00 (розклад мінливий).
Для стикування зворотних трансферів на внутрішніх а/л з міжнародними рейсами виліт з Мале повинен бути не раніше 9:30 ранку.

 

Важливо! При трансферах на гідролітаках (seaplane) і рейсах внутрішніх авіаліній (domestic/air/plane) діють суворі вагові обмеження провезення багажу:
Максимальна вага реєстрованого багажу: 20 кг.
Максимальна вага ручної поклажі: 3 кг.
Будь-яке перевищення даних норм ваги багажу є платним.

CIP-cервіс в міжнародному аеропорту «Velana International Airport», Мале, Мальдіви

Приліт:

  • Зустріч представником CIP-служби з іменною табличкою біля трапа літака.
  • Оформлення персоналом CIP-служби документів гостей (імміграційні та паспортні формальності).
  • Доставка багажу туристів в CIP-салон і подальша його передача представнику готелю.
  • Комфортна зона відпочинку/очікування «СIP Lounge» - легкі закуски, чай, кава, безалкогольні прохолодні напої, доступ в інтернет.
  • Супровід до трансферу в готель.

Виліт:

  • Оформлення персоналом CIP-служби документів гостей (імміграційні та паспортні формальності), реєстрація на рейс, реєстрація і здача багажу.
  • Комфортна зона відпочинку/очікування «СIP Lounge» - легкі закуски, чай, кава, безалкогольні прохолодні напої, доступ в інтернет.
  • При необхідності за запитом супровід гостей персоналом CIP-служби в зону магазинів Duty Free, розташовану в загальній зоні вильоту.
  • Супровід представником CIP-служби до трапа літака.

Вартість послуги - за запитом:

  • В одну сторону (приліт або виліт) - нетто за особу.
  • В обидві сторони (приліт і виліт) - нетто за особу.
  • Дитина (2-12 років) - повна вартість, як для дорослого.
  • Немовля (0-2 роки) - безкоштовно.

Необхідні для оформлення деталі:

  • повні паспортні дані;
  • польотні дані.

Бронювання послуги повинно бути здійснено не пізніше, ніж за 24 години до прильоту/вильоту гостей.
Вилітають гості повинні бути в аеропорту не пізніше, ніж за півтори години до вильоту міжнародного рейсу.

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій. Детальніше
Приймаю